May 3, 2011

apa yerrrrrrrrrr

bila dah tak tahu nak tulis apa2 tak ada apa nak dicerita kan... arrrrrrrr ada ada kisah ia itu bagai mana bermulanya penubuhan kelas latihan puchung pada awal 2001 ia itu tempat aku belajar silat laaaa ni gambar dia.... semalam aku dapat dari jurulatih... tapi biasa la gambar ambil dari handfon tak berapa cantik ini adalah gambar peringkat awal pembinaannya....
 persatuan silat cekak silat yang aku belajar
 guru utama dan isterinya
 awal pembinaan
 tembok besar yang banyak sejarah dan byk keringat yg telah dikerahkan untuk membuatnya
 pandangan awal tapak pusat latihan ini
 atas dasar bersatu yang dipegang  pasti akan berjaya
 ni jurulatih aku pompuan tu aku tak kenal sekendel dia kut her her her
 maka tertubuhla rumah latihan tempat aku berlatih silat
 pemandangan awal tanah tapak pusat latihan
jurulatih aku salah seorang yang memerah keringat memasang batu untuk tembok besar pusat latihan puchong

No comments:

Post a Comment

Doxium 500 Capsule xium 500 Capsule  dinyatakan bertujuan untuk merawat  Retinopati diabetik ,  Vena varikos ,  Pengagregatan plat...