April 29, 2011

wayang best 2011...




fast 5 2011
Berikut ini sinopsis rasmi untuk filem ini.
Vin Diesel dan Paul Walker memimpin reuni kembali semua-bintang dari setiap bab dari waralaba letupan dibina di atas kelajuan dalam Fast Lima. Dalam ansuran ini, bekas polis Brian O'Conner (Paul Walker) rakan kongsi dengan Toretto ex-con Dom (Vin Diesel) pada sisi yang bertentangan undang-undang. Dwayne Johnson bergabung kembali Jordana Brewster kegemaran, Chris "Ludacris" Bridges, Tyrese Gibson, Sung Kang, Gal Gadot, Matt Schulze, Tego Calderon dan Don Omar untuk lomba tinggi-taruhan utama. Sejak Brian dan Mia Toretto (Brewster) pecah Dom keluar dari tahanan, mereka telah ditiup lintas batas banyak untuk mengelakkan pihak berkuasa. Sekarang mundur ke sudut di Rio de Janeiro, mereka harus menarik satu pekerjaan terkini untuk mendapatkan kebebasan mereka. Ketika mereka berkumpul pasukan elit mereka pemandu atas, sekutu tidak tahu menembak satu-satunya untuk keluar untuk berarti baik menghadapi pengusaha korup yang ingin mereka mati. Tapi dia bukan satu-satunya di ekor mereka. agen persekutuan Hard berhidung Lukas Hobbs (Johnson) tidak pernah melewatkan sasarannya. Ketika dia ditugaskan untuk mengesan Dom dan Brian, beliau dan pasukan menyerang nya melancarkan serangan habis-habisan untuk menangkap mereka. Tetapi sebagai anak buahnya merobek melalui Brazil, Hobbs belajar ia tidak dapat memisahkan orang baik dari yang buruk. Sekarang, ia harus mengandalkan naluri ke pojok mangsanya ... sebelum orang lain berjalan mereka turun pertama. hahahahaha selepas diterjemahkan ko org pepandaila yer



kongsi lu langsi lu mati

Sinopsis filem Kongsi 2011
Ia mengisahkan penyiasatan ASP Shariff lakonan Fizo Omar terhadap kes pembunuhan di kalangan kumpulan kongsi gelap di Kuala Lumpur.
Kumpulan kongsi gelap terdiri dari pelbagai bangsa ini menjadi huru-hara dengan kehadiran pembunuh upahan bernama Tumulak (Shaheizy Sam) yang terpaksa melakukan pembunuhan untuk menebus hutangnya.
Pelbagai peristiwa dan aksi yang mencuit hati berlaku disebabkan perbuatan Tumulak dalam usahanya menghuru-harakan kumpulan kongsi gelap berkenaan.
Penyiasatan ASP Shariff dan Detektif Maya (Norliana Samsudin) dilakukan tanpa mengetahui siapa pembunuhnya dan sukar untuk mendapatkan maklumat kerana Tumulak licik dan bergerak sendirian.
Namun, segala ancaman yang dilakukan Tumulak didalangi Kimpedu yang mengupah Tumulak untuk menghuru-harakan kumpulan kongsi gelap kerana keinginannya untuk menakluki kawasan di Kuala Lumpur. Pada masa sama, Tumulak juga mempunyai dendam peribadi terhadap ASP Shariff.
ASP Shariff juga diugut apabila anak dan isterinya diculik, tetapi ia tidak mematahkan semangatnya dalam menjalankan tugas. Adakah Tumulak berjaya membalas dendam terhadap ASP Shariff? Apakah aktiviti kongsi gelap di Kuala Lumpur semakin pulih atau sebaliknya?

No comments:

Post a Comment

Doxium 500 Capsule xium 500 Capsule  dinyatakan bertujuan untuk merawat  Retinopati diabetik ,  Vena varikos ,  Pengagregatan plat...