March 8, 2011

tak tau nak cerita apa...pau ok tak???

apa yang nak aku ceritakan hari ini... tentang bisnusss ermmm ada la sikit laaa petang tadi p belanjer orang opis makan pau yang aku nak jual kat kantin jabatan ukur.. ni projek dalam pembikinan kalau jadi ok kalau tak pun aku tak cuak sangat... pau aku ambil kat shazana pau shop kg baru tempat biasa aku ambil pau... selepas di cuba member kata ok dan boleh jual pau kat kantin esok aku nak bagi tuan kantin pulak rasa kalau dia setuju dfalam minggu depan boleh la aku p cari bekas kukus kat nilai....moga2 usaha kau berjaya mohon doa dari kalian semua.....ribuan terimakasih...

No comments:

Post a Comment

Doxium 500 Capsule xium 500 Capsule  dinyatakan bertujuan untuk merawat  Retinopati diabetik ,  Vena varikos ,  Pengagregatan plat...