July 8, 2015

kad dari anak ku Ulfah Syafiqah

7 ramadan tengah hari aku pergi ambil kakak disekolahnya smklb jonson...tepat jam 12.42 tgh hari aku sampai tunggu punya tunggu punya tunggu jam 1.00 ptg dia tak muncul2 aku pergi cari kekelas dia...pun tak ada rupanya dia tunggu di pondok jaga di hadapan nampak jer aku dia hulurkan 2 keping sampul surat.."kad untuk abah" katanya...ini adalah kad raya yang pertama aku terima dari anak kandungku...terimakasih kakak terimakasih dari abah...abah doakan supaya kakak menjadi anak yang berguna pada agama bangsa dan negara kelak...Ya Allah ku mohon perlindungilah anak2 aku Ya Allah sesungguhnya pada Mu ku memohon dan berserah amin...







No comments:

Post a Comment

Doxium 500 Capsule xium 500 Capsule  dinyatakan bertujuan untuk merawat  Retinopati diabetik ,  Vena varikos ,  Pengagregatan plat...