July 8, 2015

21 ramadhan

begitu pantasnya masa berlalu...sedar atau tidak kini telah 21 hari berpuasa pada tahun ini...2015 suku tahun kedua telah selesai...hari raya semakin hampir...pada hari ini seperti orang2 biasa aku pun dibukan diri mencari sepasang baju melayu...sejak dari tahun lepas aku teringinkan baju melayu keluaran jakel yg artis aron aziz maka dengan itu pada tahun ini 21 ramadan 1436 bersamaan 8.7.2015 maka aku dapat jugak membeli sepasang baju aron aziz...jadi laaaaa tak laaaa mahal sangat dan tak laaaa murah sangat sedang2 jer harganya...kalau dipanjangkan umur tahun depan bole laaaa beli lagi sebab aku rasa memakainya pun selesa...sungguh tak sangka dulu aku pernah pakai baju melayu jenama kamdar...yang dibeli oleh mak aku sendiri...ingat lagi mak kata..."raya kena ada laaa baju melayu sehelai jom kita pergi beli kat kamdar mak bayarkan" tak terbalas jasa mak opah aruah tok maksu ngah...mereka semua semamengnya banyak jasa pada aku...sesunggunya jasa mereka tak terbalas...doa mak doa opah doa aruah tok doa ngah dan doa semua kawan2 aku ucapkan jutaan terimakasih...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN...maafkan aku semua sekuiranya ada dosa pada kalian...semoga semua berbahagia di hari raya yang akan menjelang tiba...sekiranya sempat aku nak jugak mengupdate blog ni masa hari raya nanti...Ya Allah syukurku hanya pada Mu terimakasih Y Allah diatas segala kurniaan Mu...

No comments:

Post a Comment

Doxium 500 Capsule xium 500 Capsule  dinyatakan bertujuan untuk merawat  Retinopati diabetik ,  Vena varikos ,  Pengagregatan plat...