February 21, 2011

bank pilihan anda

huhuhuhuhu mmg bank pilihan ramai... entah berapa banyak dah kaki tangan awam memilih bank ini bukan untuk menyimpan tapi untuk meminjam termasuk lah aku huhuhu nak buat macam mana kerana ianya selamat tak macam ahlong tapi ala ala alaaa laaaaaa along jugak la cuma tak kena pukul dan siram cat merah... kalau di kaji dengan teliti... tapi sapa yang nak kaji orang macam aku nak kaji tak kose aku her her her  tapi nak buat macam mana.... dari kena cepuk ngan ahlong baik ler kakitangan awam yang macam2 aku ni pinjam dengan bank ini yang alalala koperasi ni...iaitu bank ni sememangnya koperasi pada awal penubuhannya dulu macam-macam tawaran tang diberikan memang menawan semasa meminjam tapi bila masa membayarnya memamng boleh kena sawan her her her nasib aku ada ketahanan yang kuat sikit kalau tak dengan aku aku sekali sawan meroyan huhuhuhuhu..... jahanammmmmmmmmmm akuuuuuuu

No comments:

Post a Comment

Doxium 500 Capsule xium 500 Capsule  dinyatakan bertujuan untuk merawat  Retinopati diabetik ,  Vena varikos ,  Pengagregatan plat...