May 20, 2013

naik motor dari labu n9

hari ni 21.5.2013 aku mula pergi kerja naik motor dari labu n9 ke jalan semarak kuala lumpur beleh tahan juga penat nyer tapi blehhhhh laaaa ushakan juga ikut pengiraan kasar lebih kurang 60 km jugak laaaaaa tapi nak buat macam mana dah kerja pergi jugak laaaaaa... dah mohon untuk tukar ke nilai atau seremban dan juga putra jaya tengah tunggu mintak2 dapat lah hendak nyer tak lah jauh sangat nak berulang alik...dah dekat sebulan pindah sikit demi sedikit aku dah mula dapat menerima perubahan yg berlaku...kena terima juga perubahan ini demi masa depan keluarga...lagipun hidup ini pun bukan nyer lama laman pun dimana jua aku berada aku tetap aku...selamat datang perubahansikit demi sedikit Insyaallah berubah...


No comments:

Post a Comment

Doxium 500 Capsule xium 500 Capsule  dinyatakan bertujuan untuk merawat  Retinopati diabetik ,  Vena varikos ,  Pengagregatan plat...