March 18, 2013

aku dah lama tak berbelog

dah berapa lama tak menulis kat blog...tak tahu asal aku tak nak nulis...perkembangan terkini...aku masih lagi berkerja di seksyen percetakan peta...bosan...dalam bulan 2.2013 kami sekeluarga telah membeli sebuah rumah kecil di gadung jaya nilai n.sembilan...sekarang ni dalam proses pengubahsuaian sedikit kerana kekurangan duit untuk membuat pengubahsuaian besar-besaran...aif dah bersekolah jijan dah 10 tahun dah umur nya...ulfah dah tadika macam2 benda dia cakap nya buat aku pening kepala juga...una dah pandai meradang tendang apa benda yg di depan mata...anak dah makin membesar elly dah berkerja di bandar enstek dah masuk 3 bulan...merunggut jugak dia penat kata nya berulang...sian lak aku...siap nanti rumah terus jer pindah biar aku jer yg berulang...

Walau apa pun terjadi hidup mesti teru...

No comments:

Post a Comment

Doxium 500 Capsule xium 500 Capsule  dinyatakan bertujuan untuk merawat  Retinopati diabetik ,  Vena varikos ,  Pengagregatan plat...