February 8, 2012

makan2 lagi berdua-duaan...

makan lagi dgn isteri tercinta di apa ker nama kedainya...punya la cantik...rasa tenang jer makan kat sini...ermmm rasa -rasa akan selalu laaaa aku makan kat sini sbb harganya berpatutan dgn rasanya...kalau tengok kan gambar macam tak cata jer sebuah kedai makan...
menarik sangat susun aturnya...aku nak buat dalam rumah aku macam ni laaa nnt...
kompom dapat gaji aku p makan sini lagi....

 aaaaaa....ni la nama kedainya kat dalam ioi mall puchong...betul2 depan kedai makan wendys...
kalau ada modalnya nak aku bukak kedai macam ni....
perghhhhhhh setiuuuuu kaki kambing nyer sodappppppppp...
aku terpedaya dengan api ni...bukan api betul rupanya....

No comments:

Post a Comment

Doxium 500 Capsule xium 500 Capsule  dinyatakan bertujuan untuk merawat  Retinopati diabetik ,  Vena varikos ,  Pengagregatan plat...